Hoe kunnen wij u helpen?

Vind antwoorden op uw vragen:

Hoe kan ik me abonneren op het 3x 4x Oney-formulier met iDEAL als betaalmethode?

U moet een geldige bankrekening hebben en uw bank moet de iDEAL-oplossing ondersteunen.

Huidige banken die beschikbaar zijn via iDEAL:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • Bunq
  • ING
  • Knab
  • Rabobank
  • RegioBank
  • Revolut
  • SNS 
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot
Waar kan ik mijn 3x 4x Oney-account gebruiken?

U kunt uw 3x 4x  Oney-account bij al onze handelspartners gebruiken wanneer u een aankoop doet met de Oney-betaaloplossing. U heeft toegang tot uw accountbeheer via www.oney. nl door rechtsboven op “Klantenzone” te klikken.

Kan ik meerdere 3x 4x Oney tegelijk hebben?

Ja, u kunt profiteren van meerdere 3x 4x Oney tegelijkertijd op een of meer partner-websites, binnen de grenzen van de acceptatiecriteria.

Kan ik een e-card gebruiken om mijn 3x 4x Oney aan te maken?

Nee, Oney accepteert alleen creditcards van het Visa- of Mastercardnetwerk, dus u kunt geen e-card gebruiken om uw 3x 4x Oney aan te maken.

Ik ben het wachtwoord van mijn 3x 4x Oney-account kwijt, wat moet ik doen?

U heeft de mogelijkheid een reset van uw wachtwoord aan te vragen door op de inlogknop voor uw Klantenzone te drukken en vervolgens op de knop vergeten wachtwoord.

Hoe krijg ik toegang tot en wijzig ik mijn persoonsgegevens?

Op elk moment heeft u in uw Klantenzone toegang tot uw persoonsgegevens en uw betaalgegevens. U kunt deze gegevens inzien, bijwerken of verwijderen.

Kan ik de betaaldatum wijzigen?

Nee, dat is niet mogelijk. Betalingen worden elke 30 dagen uitgevoerd totdat uw 3x 4x Oney verloopt.

Wat gebeurt er als een van mijn betalingen wordt geweigerd?

U ontvangt per e-mail een bericht waarin u wordt uitgenodigd uw bankrekening aan te vullen of uw betaalmethode in uw Klantenzone te wijzigen. Als u problemen heeft met de betaalmethode die u tijdens het bestellen heeft gebruikt, kunt u inloggen op uw Oney-klantenzone om een nieuwe betaalmethode te registreren of rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@nl.oney.com.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

In het geval van een mislukte afschrijving op uw betaalmiddel dat overeenkomt met uw bestelling en zonder wijziging van uw betaalmiddel, wordt deze maandelijkse betaling in de volgende dagen automatisch opnieuw uitgevoerd. 

Kan ik mijn huidige betaalmethode van 3x 4x Oney wijzigen?

Ja. U kunt uw bankgegevens rechtstreeks in uw Klantenzone bijwerken. Het is mogelijk meerdere betaalmethodes te registreren en uw gewenste betaalmethode te bepalen.

Wanneer vinden de verschillende betalingen plaats?

De eerste betaling vindt plaats op de dag van bevestiging door de verkoper van de verzending van uw goederen. Daarna vinden de betalingen elke 30 dagen plaats vanaf de bevestiging van de verzending van uw goederen.

Waarom werd mijn verzoek voor een 3x 4x Oney niet geaccepteerd?

Dit betekent dat aan één van de voorwaarden voor het gebruik van de 3x 4x Oney niet is voldaan. Oney behoudt zich het recht voor de afwijzing van uw verzoek voor een 3x 4x Oney niet toe te lichten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice klantenservice@nl.oney.com.